HÅPPAN ÄR MASKOT FÖR ORDKONSTEN. ORDKONST = FANTASI och MAGI!



Om du vill veta mera, gå in på http://www.ordkonst.fi/



I denna blogg skriver Håppan om sina fantasifulla tankar, idéer och äventyr, HÄNG MED!

måndag 30 april 2018

Bli Spådd i Spånien?

Hälsningar från Spånien( Viffel-Spanien)!!!
Befinner mig nu i en bergig och karg olivlund. Är förklädd till ett torkat löv som virvlar i vinden... men oroar mig för att bli avslöjad eftersom det inte rör sig en endaste liten vindpust i området...
Ordrövarens näste ligger inom mitt synfält. Sniffy hann snusa upp hans  osynliga spår som ledde till en bortglömd skog. Har nu stannat upp i mitt sökande. För tillfället står jag i valet och kvalet om jag ska besöka en spådam i Spånien....?! Kanske hon kan bjuda på en ledtråd??!

Inga kommentarer: