HÅPPAN ÄR MASKOT FÖR ORDKONSTEN. ORDKONST = FANTASI och MAGI!



Om du vill veta mera, gå in på http://www.ordkonst.fi/



I denna blogg skriver Håppan om sina fantasifulla tankar, idéer och äventyr, HÄNG MED!

onsdag 9 augusti 2017

lycka! Ordkonstskolan kör snart igång!

Jag är lyckligare än glad och otroligt glad tillsammans! Tänk att få vara precis jag! En Håppa! Att få hoppa vida omkring eller vara runt i ring...
Att få göra galna trix, både högt och lågt, allt i en enda mix
Jag är så glad att få skriva om mig till dig
Jag vill bara säga att allt är möjligt, livet är en oskriven bok och vi är alla våra egna livs alldeles speciella författare! Tänk! Jag är författare! Det känns och låter ganska fint, ja nästan förnämt
GLAD! Det är jag! Och snart blir jag ännu gladare! Hösten är på kommande och
ORDKONSTSKOLAN drar igång igen!! Wow! Alla barn och unga som är sugna på att ordtrolla och berättarskogspromenera! Kom med i vårt glada gäng!!!
Anmäl dig på hemsidan till närmaste ordkonstgrupp: ordkonst.fi
Tjolahopp!

Inga kommentarer: