HÅPPAN ÄR MASKOT FÖR ORDKONSTEN. ORDKONST = FANTASI och MAGI!



Om du vill veta mera, gå in på http://www.ordkonst.fi/



I denna blogg skriver Håppan om sina fantasifulla tankar, idéer och äventyr, HÄNG MED!

lördag 2 maj 2015

Två år och så blev det vår!

Tänk att ett ögonblick kan räcka flera år!!!!
Jag hann inte tänka om, att, men eller hur, innan hösten hoppade över vintern och studsade in i våren och till på köpet hoppade över flera år!!!
Hur kan det gå till??? Hur händer det???
Hmmm......
Jag har alltid tänkt så där inom mig i tysthet att de värsta skurkarna här i världen nog ändå är de som rår om tiden.... Herr Tidström och Fröken Urtid.
Ett sådant uppstudsigt par som kan spela sådana spratt, att man helt enkelt inte hinner med.
Men jag försöker vända detta till någonting positivt....jag måste ju vara väldigt speciell nu eller vad? Eller har det hänt dig ofta att du blundat och i nästa stund hoppat framåt två år i tiden?!
Kanske jag bli berömd på kuppen!!
" Håppan, den fantastiske tidsresenären - hoppar på ett ögonblick genom tiden ".

Inga kommentarer: