HÅPPAN ÄR MASKOT FÖR ORDKONSTEN. ORDKONST = FANTASI och MAGI!



Om du vill veta mera, gå in på http://www.ordkonst.fi/



I denna blogg skriver Håppan om sina fantasifulla tankar, idéer och äventyr, HÄNG MED!

tisdag 9 maj 2017

Vild och galen

jag har energi så jag tror att jag spricker!!
Igår blev jag nämligen bjuden på nässelsoppa.
Jag tror nästan att kombinationen Håppa+ nässelsoppa
är att undvika...för sedan dess har jag
-inte sovit en blund
-berättat min livshistoria för alla nya typer jag lärt känna( ca17 ggr)
-inte gett någon annan en syl i vädret
-håppat mig igenom de flesta trampoliner inom en radie på 22 km
-sjungit mig hes
-seglat i mormors kaffesump
Och sist med inte minst
-så har jag kammat mig igenom bibliotekets alla böcker som börjar "det var en gång"...
Är inte trött, men jag kan se och känna hur det osar ur öronen på mig....

Inga kommentarer: