HÅPPAN ÄR MASKOT FÖR ORDKONSTEN. ORDKONST = FANTASI och MAGI!



Om du vill veta mera, gå in på http://www.ordkonst.fi/



I denna blogg skriver Håppan om sina fantasifulla tankar, idéer och äventyr, HÄNG MED!

onsdag 1 februari 2012

Fantasifest ut i fingerspetsarna!(men först äventyret med den mystiska kidnappningen)

Nu skall ni får höra. Festen blev alldeles horribelt underbar! Alla hade samlat sig på festplatsen Tre Gurkor festklädda upptill tänderna. Det fanns glittertänder, serpentintänder. dödsskalletänder, blomstertänder...ja tänder uppklädda i alla forger, färger och kreationer =)
Jag stod och harklade mig inför mitt välkomsttal då en svart taxi plötsligt ilade in på Tre Gurkor och tvärbromsade framför mig. Ut ur bilen hoppade två gula bananer som tog mig i ett järngrepp och föste in mig i den svarta taxin och med rivstart ilade iväg med mig innan någon på festplatsen ens hann slicka sina tänder.
En huva lades över mitt huvud och jag kände en mycket söt lukt i min känsliga näsa. Efter det kommer jag inte ihåg någonting......