HÅPPAN ÄR MASKOT FÖR ORDKONSTEN. ORDKONST = FANTASI och MAGI!



Om du vill veta mera, gå in på http://www.ordkonst.fi/



I denna blogg skriver Håppan om sina fantasifulla tankar, idéer och äventyr, HÄNG MED!

söndag 1 april 2012

POX! av lycka


Jag tror att jag snart kommer att spricka av lycka! Det är som att ha födelsedag varje dag! Nu är det Elvis, Gustav, Aarni, Alva, Sana, Elmer, Riona, Starka Stella, Ethel, Vinga och Salmiak från Kottby Eftis Ordverkstad som har överöst mig med brev i alla regnbågens färger. 
Det var många av er som frågade om jag är en flicka eller en pojke? Jag är faktiskt ingendera. Jag är en fantasifigur och en filur. Men mest av allt är jag Håppan!
En stor kram till er alla retrepxe åp aksignälkab från Håppan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har smygittat bakom buskarna då de här barnen fick ett låååångt underbart brev tilbaka av dig, solen sken och de skrattade sig dubbelvikta åt dina skriverier!

Det lät också POX! av lycka då tyckte jag mig höra!