HÅPPAN ÄR MASKOT FÖR ORDKONSTEN. ORDKONST = FANTASI och MAGI!



Om du vill veta mera, gå in på http://www.ordkonst.fi/



I denna blogg skriver Håppan om sina fantasifulla tankar, idéer och äventyr, HÄNG MED!

fredag 7 oktober 2011

Jag tycker det är väldigt spännande att blogga och att finnas till.
Det känns härligt när hela kroppen - ända från yttersta ögonfrans till klacken på mina fina galoscher känner att det är härligt att leva här och nu. Det är så spännande! Man vet aldrig vad som väntar bakom nästa hörn. Alldeles säkert en överraskning! Gå fast genast och kolla!
Svisch----------
-----------Svisch!
Jag kunde ju inte sitta stilla och vänta, jag är alldeles för nyfiken.
Vad hittade du?
Ett dammtroll? En förrymd strumpa? Osynlighetsälvan?
Jag råkade på min skugga som slumrat till efter dagens slit, den började skratta alldeles hysteriskt när jag killade den under sulan.
Skuggor är roliga.
Min skugga tycker om plättar med päronpomerans.
Själv föredrar jag plättar med Hallonfallonsmet.
Men tillbaka till mitt bloggande.... det har ju inte huvud, svans eller fötter,
hoppas den inte gör dig trötter!

Inga kommentarer: