HÅPPAN ÄR MASKOT FÖR ORDKONSTEN. ORDKONST = FANTASI och MAGI!



Om du vill veta mera, gå in på http://www.ordkonst.fi/



I denna blogg skriver Håppan om sina fantasifulla tankar, idéer och äventyr, HÄNG MED!

lördag 21 januari 2012

Fantasifestförberedelser

Har bakat och fixat för Fantasifesten. Finurliga frågekex, pangkaka med viskande grädde och ordgubbssylt, hemlighetsbullar och skrikande choklad(inpaketterade i tyst papper ;)).
Till välkomstdrink  skall jag bjuda på håppig chåmpågne....

Har dekorerat Paraplyträdet med tingel-tangel girlanger som rimmar till ord som gör en glad. Det hänger skrattlampor i trädet. Paraplyträdet har lovat uppträda vid midnatt. Det är väldigt spännande för trädet ville inte berätta med vad?
-Överraskning...... sa det bara luriskt.
Ja...vi kan ju bara vänta och se, men före det finns det ännu mycket att göra.
* festtalet skall skrivas
* utstyrsel(festklädsel!?)
* konfetti
* allt jag glömt
och
* sist med inte minst skall jag väcka min fantasifigur.

Men nu tillbaka till festförberedelserna, jag håller er informerade.