HÅPPAN ÄR MASKOT FÖR ORDKONSTEN. ORDKONST = FANTASI och MAGI!



Om du vill veta mera, gå in på http://www.ordkonst.fi/



I denna blogg skriver Håppan om sina fantasifulla tankar, idéer och äventyr, HÄNG MED!

torsdag 1 mars 2012

POST!

Jag har fått POST!
 Ett brev av Bella! TUSEN TACK BELLA!



                                          Här kan ni se Bellas vackra brev!


Posten går ibland ganska långsamt i fantasins labyrintlika postnings-berg- och- dal- bana. Bella har skrivit ett Alla hjärtans brev till mig! Vad du gjorde mig glad Bella! Mitt lilla håppanhjärta håppar nog några slag extra av den stora omtanken och alla de fina dekorationerna och rosorna på brevpappret och kuvertet.
Ja, som ni ser har jag börjat fotografera!
En bild kan ibland berätta mera än tusen ord heter det visst i ett ordspråk.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att du fått post Håppan, har på känn att det kommer att komma mera :)

J sa...

Bella går i min ordverkstad och klass! Hälsningar J